Skip to main content
ActualidadeDeportes AMARIÑAXARibadeo

O II torneo cadete do SD Ribadeo será 1 e 2 de xuño

Por 30 Maio, 2019Sin comentarios


Ribadeo acollerá os días 1 e 2 de xuño o II Torneo Cadete, que organiza a SD Ribadeo e que reunirá na localidade a 16 equipos procedentes de Galicia, Asturias, País Vasco e Castela-León. Na presentación participaron a presidenta da SD Ribadeo, Sandra Nonide; o concelleiro de Deportes, David Rivas; o xerente de Acisa, Jesús Pérez; o coordinador e adestrador da SD Ribadeo, Miguel Fuente; e o técnico municipal de Deportes, Iván López. Durante as restantes fins de semana deste mes de xuño disputaranse outros torneos de fútbol base organizados tamén pola SD Ribadeo.
O edil de Deportes sinalou que “un ano máis o Concello de Ribadeo está orgullosísimo de poder colaborar coa SD Ribadeo na organización destes torneos de fútbol base que converten a Ribadeo durante todo o mes de xuño nun punto de encontro do fútbol de toda a zona norte da península. Ademais do deportivo supón un impulso moi importante para a economía e para a vida do noso concello”.
David Rivas engadiu que “dende o Concello queremos dar a benvida a todas esas familias e a todos eses futbolistas que van pasar polos nosos campos e polos campos dos concellos veciños. Á SD darlle unha vez máis a noraboa por este traballo que levan facendo durante tantos anos, desexarlles o mellor e comprometernos a que o equipo de goberno novo vai seguir traballando codo con codo tanto con este club como con todos os demais, tal e como se veu facendo ata este ano”.
O xerente de Acisa, Jesús Pérez, manifestou que “desde Acisa queremos darle las gracias a la SD Ribadeo en primer lugar por dejarnos colaborar un año más con una actividad que dura un mes completo, los fines de semana de todo el mes de junio. Para Acisa es muy importante por el volumen de personas que vienen a Ribadeo, y en esta ocasión además de forma doble porque habitualmente consideramos que los torneos de fútbol en general benefician a la hostelería, tanto a los bares, restaurantes como pubs, que suponemos y estamos seguros de que este año lo van a seguir haciendo porque son miles de personas, un montón de críos que vienen a jugar y tienen que desayunar, comer y cenar, y también sus familiares y equipos técnicos. Pero además este año, por un convenio que tenemos firmado con la SD, el comercio que se ha querido adherir a una campaña que hemos preparado, podrá hacer ofertas especiales a los clientes que vengan de fuera a visitar Ribadeo en esos fines de semana. Lo que buscamos es que a parte de venir a comer, a ver el fútbol y a pasárselo bien, también darles la oportunidad de ponerles casi en la puerta del campo de fútbol un listado de tiendas donde pueden comprar desde ropa deportiva, moda hombre-mujer, juguetes y cualquier tipo de cosas, de todo lo variado que tenemos en Ribadeo. Estamos muy contentos de poder colaborar, de la forma modesta que puede hacerlo siempre la Asociación de Comerciantes de Ribadeo, con la SD y con los equipos de fútbol, y esperamos poder seguir haciéndolo en esa medida en las siguientes ediciones”.
A presidenta da SD Ribadeo, Sandra Nonide, anunciou que “presentamos la segunda edición del Torneo Cadete que tendrá lugar el próximo fin de semana, en el campo Pepe Barrera, de Ribadeo, y en el Trénor, de Barres. Comenzaremos a las diez de la mañana del sábado. Tendremos equipos gallegos, asturianos, vascos, de Castilla-León… por primera vez nos visitan el Zamora y el Valladolid. Queremos dar gracias al Concello, a Acisa y a toda la gente que aporta su granito de arena para que junio sea la gran fiesta del fútbol base”.
O coordinador e adestrador da SD Ribadeo Miguel Fuente explicou que “no torneo temos 16 equipos, divididos en catro grupos. No grupo A están o Barres, Ribadeo B, Galicia Caranza e Sestao River. No grupo B temos ao Andés, Peña O. Beryma, Rácing Club de Ferrol e Viveiro. No grupo C á SD Ribadeo A, Marino de Cudillero, Casás e Laguna, que é o equipo de Valladolid. E no grupo D están a Caridad, Ural, Milagrosa e Zamora. Esperamos que sexa unha festa do fútbol e que todos o pasen ben”.